Friday, November 7, 2008

firstly.....

Dengan nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Pengasih...

buat pertama kali aku memiliki blog sendiri setelah sekian lama aku asyik tgk org jer yg ada satu atau dua blog sendiri, asyik dok baca blog org jer.. takan telan air liur je kan.. mesti la kena buat satu.. memula rasa mmg x de daya atau perangsang pun nk ada blog sendiri.. tp sbb rasa terikut ngan kwn.. maka buat la satu.. try la nk alami dunia baru ni.. kot kot la best ke.. atau klu x best, tinggal jer la kan.. tgk la kot mana yg dan nanti..

untuk pertama kali ni, aku x de idea lagi apa nk tulis.. jd korang wait n see la nant apa aku nk tulis apa k.. sementara tuh, dah terlintas aku ada idea menulis ni.. biar la aku citer kan sapa yg bertanggungjawab yg menolong aku dibelakang tadbir dlm memperkenalkan aku pd dunia blog.. nama dia aku x leh la kasi tau.. ckup la aku bgtau nama pena dia, RJUNA.. sahabat aku dr sek men teknik lagi ni (since 1999-2000).. dia mmg dah lama berkecimpung dlm hal ni.. klu tgk gaya dia.. dia mmg kira dah pro la.. waktu memula dia masuk dunia ni, aku waktu tu langsung x amik tau hal ni smua.. dia jer ngan sorg2 dia, beranikan diri.. main langgar n redah jer apa yg ada dlm dunia blog ni.. susah dia, senang pun dia yg tanggung.. waktu tu aku plak, ngan dunia aku..

aku x teringat thn ke brapa dah dia bergiat, tp yg pasti.. dah bertahun dah dia dlm blog ni.. jd asam garam, hiruk pikuk alam blog ni dia mmg lali la.. jd bila dtg seru aku ni, ngan bantuan dia.. aku pun mula la minta pendapat dia.. apa tu dan apa ini.. mcm2 soalan aku tanya skit demi sdikit dia jwb.. sampai la ke saat ni, post pertama aku.. hasil dr ajaran dia.. sesungguhnya.. keterujaan tu mmg ada.. tp aku buat x layan jer.. biar dia flow n easy je.. kang seronok sgt kang.. cepat plak jemu nya.. klu korg rasa nk ushar pelik blog sahabat aku ni, lawati la www.rjuna.net .. kat sana pelbagai celoteh dr hujung jari dia.. layan woooo wa ckp lu.. hehehe..

pd sahabat - RJUNA.. ceeewaaahh.. aku ucap thank a lot la k.. x de ko, maka x de la blog aku ni.. ngan sapa lagi aku nk blaja klu bukan ko yg dulu blaja smua ni.. huh sedih plak babak mcm ni.. terharu la.. hihihi..

3 comments:

Anonymous said...

Haha nih cam bodek je nih, sebenarnya tak rugi pon kongsi ilmu, semakin mantap ilmu didada ada la

jangan segan2 bertanya, aku sedia membantu

Ejoy said...

Nape nama aku tak disebut sekali ngehehe nu nak sedih ni huhuhuu

r i J a L said...

comin' soon bro ejoy.. bukan ko jer.. ada lagi nama aku x sbut tuh.. jgn la amik hati.. tu kan aku tulis masa aku ingat jer.. yg aku x ingat tuh n turut menyumbang jgn la kecik hati.. korang pun aku ucap terima kasih.. next story k..

Powered By Blogger