Saturday, November 14, 2009

Yang mana satu..



hehehe.. ini la dia permasalahan aku skng.. yang mana satu.. idaman kalbu.. mari aku kongsi bersama masalah aku ngan korg.. hati ku sudah pun terpaut pada satu gadjet masakini yg jd pujaan ramai.. Nokia N86 8MP n Sony Ericsson W995.. hahaha.. yer kwn², ia adalah sbuah hanset.. aku dh start angau depa dua ni sblm raya lagi.. kemungkinan hujung tahun ni antara dua ni menjadi milik aku..

namun kedua² nya amat la aku dambakan.. tp masalah cuma satu antara dua perlu aku pilih.. mana leh dua² aku sebat.. kopak la aku.. masing² punya daya penarik dan daya godaan yg amat tersendiri.. risik merisik telah aku buat.. wang hantaran nya pun hampir cukup simpanan nya.. cuma tunggu masa jer untuk disunting.. hihihi.. Ms Nokia kah atau Cik Sony E yg jd pilihan ku..






3 comments:

H+zizy said...

Woo.. bagi aku yang konon2nya 'tak minat' SE dulu2, bila kena masalah 'normal' Nokia - memory error, hangin gak. Terus try SE dan setakat ni memang no problem. Tapi compare la function ikut keperluan ko :-)

r i J a L said...

SE mmg punya standard sendiri.. aku suka SE.. tp aku mgkn akan rujuk smula ngan Nokia.. hihi..

Ejoy said...

Ceh hampeh... mula2 aku baca ingatkan ko dlm dilema nak menyunting anank dara orang rupan2nya nak menyunting hanphone heheheh bg aku betul gak cakap petai tuu.. tapi aku skang ni pun dah minat gak dgn nokia... setiap benda yang dicipta pasti ada kelebihan dan kelemahan.. JaDI "LU FIKIR LA SENDIRI" HEHEHEH

Powered By Blogger