Monday, January 18, 2010

Di badai asmara

kali ni, buat kwn aku yang sedang runsing dgn masalah percintaannya.. aku tujukan lagu ni pada dia.. bait² lirik ni cukup mengena ngan story line diorg berdua.. aku doakan korg ditemu jalan penyelesaian.. yg terbaik buat korg.. ish.. sedih la yob..

lagu ni dr kumpulan rock kapak lama dulu, Sera.. berjudul 'di badai asmara'.. huu.. tajuk pun dh kena dh..



Haruskah..
Aku terus merayu padamu
Haruskah..
Aku taburi janji beribu
Untuk menembusi
Tembok hati sanubari mu
Ataupun... aku hanya penanti

Mengapa..
Dikau meragui keikhlasan
Setelah ku beri
Pengorbanan dan kesetiaan
Aku jadi perindu
Pada istana madu
Kini menjadi sangkar hempedu

Mungkin ku pentafsir
Yang gagal mencari
Pengertian cinta
Akhirnya melara..

Kau insan misteri
Penuh rahsia cinta
Ku lemas dalam arena
Meredah nestapa
Sukarnya menguasai
Bahasa cinta kita
Berilah kepastian sebuah cinta..

Bisakah..
Silap kata menjadi penanda
Dapatkah..
Kecewa ku menjadi.. harapan
Marilah berganding
Mengharungi badai asmara
Dunia dikecapi penuh bahgia..

7 comments:

Rjuna said...

SELAMAT HARI JADI BRO

ok dah donlod lagu nih, pasnih leh try karok kalau ada fuh

r i J a L said...
This comment has been removed by the author.
r i J a L said...

Mil.. thanks wish birthday aku.. :)

aku dh try nyanyi lagu ni.. huu.. tang tarik tu leh terkucil bro.. hahaha..

H+zizy said...

Yeppi Besday sahabatku! Moga panjang umur+murah rezeki.. fuh lirik menusuk sanubari.

r i J a L said...

@petai - tima kasih petai.. hehehe.. lagu lama mmg fesyen mcm tu.. tangkap dalam punya..

Ejoy said...

Uisshhh sejak nak tukar status ni.. layan jiwang tuuuu hahahhah

r i J a L said...

jiwang bukan sebarang jiwang.. ngahahaha.. layan perasaan jer bro.. member tgh jiwa kacau.. kita pun ikut rasa gak..

Powered By Blogger