Sunday, December 18, 2011

Infinity Blade 2 : Hack $ big money


terasa bahang dia kian memuncak.. tika aku perlukan senjata yg lebih deadly, kekangan kewangan melampau membuat diri menjadi buntu.. lalu, aku cari pakcik google demi mendapat pentunjuk dan jalan yang lurus.. maka bermulalah penjelajahan nyata..

haha.. ni la citernya yang sebenar, tengah tensen main game yang versi awal leh jual barang yang kita dah MASTERED tapi yang versi II ni, tak leh nak jual semula.. jadi tak leh lah nak rolling modal beli peralatan baru aka upgrade beb.. jadi aku pun menaip kat ruang search ' infinity blade 2 how to sell item'.. kuar memacam jadah usul dan pendapat.. lalu aku ketemu dengan cara ni..

caranya agak menarik, bad news and good news.. kita mula ngan bad news - save game asal korang lenyap, makna kata selama yang korang dok main ni.. dusta semata.. haha.. penat lelah main dulu siang malam.. hilang begitu sahaja.. good news - get new fresh air, dalam kantung gold korang.. $ big money waiting.. dalam hal ni, masa aku buat, aku dapat $49,000,000.. nampak angka tu.. bukannya $0.. tapi million dol..


mengikut citer si google ni, kalau ikutkan leh dapat $100,000,000.. tapi ntah kenapa aku short 1/2 dari angka tu.. mungkin ada crack kat mana2 la.. tapi memadai dah aku ngan $49 million tu.. cukup sangat dah.. haha..

tak payah dipanjangkan citer.. mai kita terus ker tweak IB II ni..

memula, tengok & study video kat bawah..


sudah, kendian download mende ni.. CRACK

lepas tu, download ni DiskAid

aku dah test, berjaya menggunakan apps IB II dengan baik.. untuk rekod, aku guna iPhone 4, iOS 4.3.3 jailbreak.. ikut step yang video tu kasi tau.. ingat study baik2 video tu.. korang pasti jaya..

P/s: bila pikir balik, level 43 / rebirth 15 dah.. lama dah tu main.. pahit maung hadapi musuh bila dikenang balik.. berbaloi juga la ngan $49,000,000.. hehe.. malam ku tidak kesiangan lagi..

No comments:

Powered By Blogger