Monday, January 30, 2012

Modern_Combat3


malam kome kesiangan tak?.. hehe.. dulu aku gamer pc, dan game last antaranya Call of Duty : Modern Warfare adalah antaranya aku sempat main.. siri Call of Duty bagi aku antara terbaik First person Shooter aku pernah main.. jadi orang lain jap kalau main game macam ni.. lepas dah kawin ni, PC memang aku jarang dh pegang.. main laptop jer tu pun nk buka FB n surf apa yg best kat internet.. main game?.. jauh sekali..

tapi aku bernasib baik sejak ada iPhone 4 ni.. aku boleh lah main game jika ada kelapangan on da spot.. dan game yg best bagi aku skng, ni dia.. Modern Combat 3.. aku syorkan pada kome yang ada iP 4 or iP 4s, try main game ni.. layan beb.. grafik dia cun sgt, jalan cerita dia memang layan.. lebih kurang mcm CoD juga.. apa yg tak bestnya game ni, ialah time nak downloadnya.. saiz bagak dia amat besar dan ruang saiz memory pd iP 4 perlu besar jugak.. 1.05 GB..tp kalau dah dapat main.. berbaloi rasanya..




No comments:

Powered By Blogger