Saturday, December 20, 2008

moto + botak..

hehehe.. aku x tau nk letak tajuk apa.. jd simple n easy, aku letak direct je.. hahaha.. ok geng kat luar sana.. smlm, aku gi servis moto aku.. agak lama aku x servis dia nih.. bila bawa mot aku sblm servis dulu, sendu je rasa bila bawa.. bak org kata masuk air daa.. mengambil pluang yg ada ngan gaji yg baru masuk ni (plus ada bonus skit, hehehe.. untung jd org gomen ni..) aku pikir nk buat la moto aku nih.. sian moto aku, dia pun nk gak dimanja n dibelai.. bawa la dia gi spa-Q utk urut badan dia.. kasi tegang balik urat² dalaman dia.. kita nk guna dia lama.. bukan sehari dua kan.. hihihi..
n hasil lepas dia kena servis.. amat memuaskan hati aku.. kira berbaloi gak la aku kuar lebih skit servis moto aku ni.. bergetah balik dia, mcm zaman anak dara dia dulu² hehehe.. byk jasa moto ni pd tuan dia.. jd, moral of the story.. korg yg ada kenderaan tu, klu ada duit lebih tu, kuar la skit kasi servis korg nyer.. kang bila moto or kete korang dah 'jam' atau dah kejang.. baru la nyesal x guna.. plak tu.. kena blanja lagi lebih dr spatutnya.. klu servis tu, x de la mahal sgt wlupun mahal la jugak.. mencegah lebih baik dr mengubatinya (aduh.. ayat mmg x leh blah..)..

ok, kita tambah skit lagi ngan cite aku dah tukar fesyen rambut aku.. hehehe.. ntah knapa bulan ni.. aku rasa mcm nk botak kan kpala aku ni.. dulu aku penah gak berambut mcm ni zaman aku sek men dulu.. sek tu mula tetapkan, pelajar lelaki dia kena style rambut 4-2-1 .. mmg pendek x ingat la..huu.. kejutan budaya la waktu tu beb.. udah rupa mcm sek budak jahat je (tp sek aku dulu pun leh tahan kes disiplin dia).. nama sek aku tu, Sek Men Keb Seri Rahmat, Johor Bahru.. hmm.. bila kenang balik, ada gak kelakar nya time tu..

sempena aku ni peminat setia MU, jd aku dedikasikan satu gambar ni pd peminat MU diluar sana, ahaks.. aku n Rooney lepas menjaringkan gol.. muka puas tu.. hahaha...

2 comments:

Anonymous said...

tuh dia orang yang assist gol rooney hingga MU jadi juara kelab dunia

r i J a L said...

hohoho.. jgn la ckp mcm tu.. malu la.. wah wah wah..

Powered By Blogger