Friday, February 13, 2009

::setan merah::


hola smua.. cite MU kali nih yg aku nk ulas adalah berkenaan plyr yg makin menarik perhatian peminat MU skng iaitu uncle Ryan Giggs.. plyr bernombor 11 ni baru ajer mengikat kontrak tambahan dgn setahun lagi.. dgn umur capai 35, tp prestasi dia musim ni bg aku.. marvellous.. superb, fantastic.. masih bergetah lagi walaupun umur makin meningkat, gol dia ngan West Ham United baru² ni cukup mempesonakan bg aku.. dlm hati aku, alangkah indah jika Giggs ni muda lagi.. skill dribble dia la yg x tahan bg aku.. gol terhebat dia semestinya FA Cup 1999 vs Arsenal ngan larian hebat n genius dr dia..

David Gill bersama Ryan Giggs pd sesi
tandatangan kontrak baru.


secara jujurnya, aku lebih suka klu Giggs besara pd tempoh hujung kontrak skng iaitu tamat musim 2008-2009 ni.. andai kata MU rangkul BPL kali ni.. bersamaan juga ngan nombor keramat dia iaitu kali ke-11.. bg aku, ia cukup beri makna bg diri dia dan keseluruhan fanz dia n MU.. biar dia bersara ngan penuh bergaya.. baru la lebih tinggi org memandang.. keluar ngan rekod bersih, tanpa kecederaan..

buatnya musim depan dugaan ntah mcmane nya kang.. langsung potong stim plak dia nk bersara.. bagi aku legend mcm dia, biar la dia meninggalkan nama dia waktu nama dia berada di prestasi puncak ngan umur yg sesuaian.. apapun, good luck pd Giggs pd masa mendatang.. sesungguhnya, walaupun aku dok maki n x puas hati kekadang tu.. x bermakna aku x suka Giggs ni.. sesungguhnya bila aje nama United disebut, nama Giggs dulu dlm otak aku.. betapa mendalamnya dia dlm hati United.. the true legend..

3 comments:

Anonymous said...

Main setahun, banyak beb dia dapat lagi.

Pastu, aku x peduli player tu star atau x. Kalau men x bagus, ronaldo tu pun aku nyumpah.

Gua fan man u, bukan fan player. Pasal tu Beckham belah, aku wat x reti jer, haha

r i J a L said...

ya betul tu Isa.. hak berckp adalah demokrasi terpimpin.. lantak la dia starz kan.. klu kutuk tetap kutuk.. klu puji tetap pujian, hehehe...

apapun, Glory² Man United..

Anonymous said...

5 kejuaraan

Tak Mustahil

Hehe video asik tunjuk MU vs Chelsea je, memang subuh yg bahagia buat semua fans MU

Powered By Blogger