Tuesday, November 1, 2011

Camera & iPhone 4S vs iPhone4


aku pengguna iPhone 4.. dan bagi aku, setakat ini ip aku guna skang tidak mengecewakan - amat useful.. aku dah penah pegang Galaxy S, Galaxy S II dan aku tau kelebihan Android.. tapi dari pelbagai sudut.. bagi aku iPhone 4 still terbaek.. ini masing-masing punya pendapat & penggunanya..


kenapa aku suka iPhone 4 masa memula dulu.. salah satunya, camera dia.. sesungguhnya aku suka hanset yg kamera dia mesti power & ok untuk aku.. aku tak payah nk bawa satu kamera lagi ke sana sini.. all in one thing - hanset.. dan skang ni, iPhone 4S dah release dan kamera dia cukup superb.. untuk kepastian.. korang leh tengok perbezaan yg dilakukan oleh mereka yang melakukan tugas ni untuk rujukan kita.. sumber ni dari laman sesawang iphonehacks.com..


Gambar dari iPhone 4S

gambar dari Canon EOS 5D Mark II

Gambar dari Canon S95


Gambar dari Canon 5D Mark II

Gambar dari Canon S95

Gambar dari iPhone 4S

amat mengagumkan.. 8M iPhone 4S cukup membuat aku kata woww... apapun, kita bandingkan dulu iPhone 4 dgn iPhone 4S.. korang perhatikan sendiri.. rasa aku, aku tak perlu lagi nk upgradekan ip 4 aku tu.. cukup apa yg ada.. jurangnya amat sedikit dan belum boleh aku cakap woww untuk aku nak jump ke ip 4S.. lagi pun, ip 3Gs pun masih mampu gunakan iOS 5.. jadi, mengapa perlu upgrade.. ip 4 cukup mantap lagi.. tapi kalau yg belum ada, dan rasa nk guna iPhone.. go for 4S.. impresss..




No comments:

Powered By Blogger