Friday, July 8, 2011

Ken Block_s Gymkhana

seingat aku, last skali aku main game genre race rally yg membuatkan aku addict habis - Colin McRae Rally.. mmg layan game tu waktu tu.. pas tu dh x main dh game rally, Need for speed la amik alih..

berbalik pd apa yg ak nk kongsikan, rally kete ni amat menarik skali.. walaupun tgk mcm kete je, x mcm F1 yg gah pd brand, hi-tech.. rally sbenarnya x lari dr sudut tu jugak.. depa pun ada teknologi dan branding yg menarik.. pengunaan tayar pd permukaan yg berbeza, sistem suspension, kuasa turbo, dan pelbagai lagi.. Mitsubishi, Subaru, Ford, Citreon ni la antara yg bersaing sesama depa..


ak ada tgk satu clip video game dr codemaster, DiRT3.. amat memukau aksi kete tu.. Ken Block - Ford Fiesta - DCshoes - Monster.. chemistry yg best..




tu aksi animasi yg nampak serius real.. aku mmg suka habis ngan hasil keje depa (codemaster).. kat bawah ni, lagi super real.. Ken Block beraksi bersama Ford Fiesta tu, kat France.. nama tempat Gymkhana.. tempat ni kat belah selatan Paris, di bina pada tahun 1924 (lama tu beb..) ciri2 mcm veladromo basikal ada di sini, mcm litar NASCAR gak.. litar dia unik beb,umpama taman mainan bg pemandu rally mcm Ken.. korg layan video bawah ni.. mmg woooo la pas tu.. skali lagi aku suka beb..




Huuuu... klu la leh buat mcm tu.. kan ke best..

No comments:

Powered By Blogger