Monday, December 15, 2008

Sebuah kisah klasik untuk masa depan..

amboi tajuk.. nk top aje.. hehehe.. pada aidiladha yg lepas, aku pulang balik ipoh mcm biasa sbb nk sambut raya korban ngan family aku.. raya tahun ni, mcm biasa.. aku x feel apa2.. yer la, nama pun raya korban juga org panggil raya haji.. depa kata raya ni utk org yg nk berkorban juga pd org yg naik haji, hehehe.. aku balik naik bas.. malas rasa nk balik ngan moto.. rasa nk relak n duduk dlm bas aje.. aku balik ni pun teringin jugak nk jumpa ngan anak org yg mak aku jaga, nama dia danish.. alahai melepas la pulak x dpt jumpa si comel ni.. dia pun balik kampung jugak..


nk jd cerita, sblm shari raya haji.. aku dpt sms dr kwn aku yg mmg aku x miss.. ejoy n jamil.. depa plan nk jumpa.. kitaorg ni kira, klu cuti mcm ni.. klu ada pluang mmg berjumpa.. slalu sgt dah mcm tu.. tp x tau la lepas ni kan.. ejoy dah nk kawin thn dpn.. kot boleh ke tak dia nk kuar mcm zmn bujang skng.. apapun, aku doa dia kawin la.. sapa x nk tgk kawan dia bahgia kan.. kita pun tumpang sronok n amik berkat, hihihi..

mcm biasa kami pun jumpa hari ahad tu, sbb dh jemu asyik klu berjumpa, ipoh je tempatnya.. tp kali ni, lumut menjadi destinasi kami.. lagipun, lama bebenor aku rasa x gi sana.. ni smua idea ejoy n aku pun setuju je.. berjumpa la kami di manjung, rumah jamil aka RJUNA.. amik dia, trus kami rancang nk kemana.. apa lagi.. kitaorg pun ke pusat karaoke je..ingat nk tgk wayang, tp cite x best.. mcm nk main boling tp x de mood.. abih apa lagi, melalak la jawabnya.. lepas karok 7 lagu sorg, kami pun lepak kat lumut amik angin sana.. best la sana.. byk perubahan n kemajuan dah.. jeti lumut ke pangkor pun dah lain mcm.. sambil2 dok imbau kembali kenangan berada kat lumut sblm ni.. pada jamil n ejoy.. korang the greatest friend i ever have.. wa syg lu bro smua (wei ko gay ke?!..) hahahaha... mana ada...

P/S: gmbr² ni smua amik ngan kamera ejoy.. credit to mr ejoy sbb sudi kongsi gmbr ngan kami (ayat.. lagi mau top..) hahaha..

2 comments:

Ejoy said...

Wa lagi canggi arr lu punya gambar heheheehee pembetulan bukan 7 lagu tapi 8 lagu heheheh. ajar la aku camne buat gambar tu

r i J a L said...

boleh nk ajar tu.. x de hal punya.. jamil pun nk blaja jugak.. ko ada adobe photoshop?..