Tuesday, March 30, 2010

Mari kita ke sawah.. oi oi..

Pemandangan biasa ketika musim menanam padi..



Lepas dh tanam.. tinggalkan ajer la..



eh eh.. ada 'sesuatu' di situ..



ek.. masa bila plak jd lagu tu..



haa.. dh jd lagu ni dah..



makin menarik..



huuu.. x sangka beb..



lain².. hasil yg sempoi..



BANZAI!!!..



aik?.. awat Napoleon pun ada kat sini..





padi ni bukan diwarna aka di 'dai'..
tp mmg warna daun dia mcm tu..
kreatifkan org jepun.. sampai ke daun pun buat eksperimen
utk warnakan genetik daun padi ni..



bg aku ni satu usaha di mana para bijak pandai mencipta satu benih padi hitam putih utk memberi kelainan pd para petani utk menyerlahkan bakat terpendam n menambah perasaan pd tanaman mereka(yo or or la tu..) dlm perusahaan tanaman padi di sana.. org Kedah aka jelapang padi, bila lagi nk test power pd padi diorg mcm org jepun ni?.. hehe..


P/S : kredit pd sahabat ku, Ejoy yg men'forward'kan emel menarik ni..

No comments: