Tuesday, October 11, 2011

Aku dan_Typewriter

baru je pas menaip SKT kat pejabat ngan mesin taip.. asal SKT jer, mesin ni mmg menjadi tumpuan ramai.. dulu masa aku blaja sek rendah.. mak aku ada hajat, kalau aku lulus cemerlang UPSR.. dia nk belikan mesin taip elektronik utk aku.. punya la teruja tak hingat.. walaupun tahu menatang tu bukan untuk dibuat mainan, tapi dengar je bunyi hadiah, sapa tak seronok kan..

bunyi mesin taip ni mmg layan, tap tap tap.. layan sungguh alunan bunyi ni kalau kita lancar menaip.. sejak ada komputer + printer.. mesin taip umpama segan mati tak mahu dh.. kilang yg famous kat india tu pun, dh tutup dh dr pembuatan mesin taip, tak laku dh.. silap hari bulan tinggal nostalgia aje..









No comments: