Wednesday, November 2, 2011

Jorian_Ponomareff skill

haaa..tengok nama dah pelik.. mamat ni berasal dari france.. skill dia dengan moto berkuasa tinggi amat mengagumkan.. moto dengan cc besar tu.. macam kacang putih jer bagi dia.. lagak ngeri dan freestyle moto berkuasa besar ni telah menarik jutaan besar pengunjung web di dunia untuk lihat skill yang dia buat.. korang nk beli moto besar tak mampu.. buat skill mcm ni kat moto TZM jer la jawabnya.. : )

dengan angle dan kamera HD yang superb.. video yg korang layan nanti memang woww..


No comments: