Sunday, May 17, 2009

Forgetting....

ok.. hhmm.. sesapa yg rasa nk tgk filem cintan yg tgh frust.. hahaha.. mai aku kenal satu cite ni.. sbenarnya aku tgk cite ni kali ke-2 dh.. masa 1st tgk dulu.. mmg x berperasaan langsung.. boring jer.. x de satisfacted..

tp bila mengenangkan aku tgh frust.. tetiba aku teringat cite ni, mula belek smula koleksi DVD yg aku ada.. mulalah aku mencari cite -
Forgetting Sarah Marshall.. hohoho.. utk pengetahuan umum.. cite ni 18sx actually.. sesapa yg nk tgk tu.. bawa² waspada yer.. pastikan anda berumur 18thn ke atas.. x sesuai utk tontonan umum.. jgn plak ajak mak ngan ayah.. adik² bawah umur tgk cite nih.. klu yg version dh cutting tuh.. ntah la aku x penah tau apa dia cut.. yg aku tgk ni unrated.. no cut and paste.. hahaha..
wlupun cite ni sx.. tp bila tgk kali ke-2 ni.. mmg feel la aku rasa.. enjoy jer tgk muvee ni.. cite ni ditayangkan pd 2008 dulu.. jd dh lama dh date released dia.. cite ni menceritakan sorg mamat bernama Peter, sorg pengubah lagu utk drama² hebat kat hollywood yg mempunyai buah hati yg disayanginya. Sarah.. ntah mcmane, awekz dia ni nk putus ngan dia.. dia frust.. yer la, awek dia tu la nyawa, pengarang jantung.. cinta dia.. alih² break off.. jln cite dia yg sempoi n lawak lucah tu yg enjoy tgk cite ni.. kita yg dh besar ni boleh la tgk lawak lucah mcm ni.. tp jgn sesekali ajak adik bawah umur tgk skali.. die.. die.. die.. I can't....




4 comments:

Rjuna said...

ok berapa bintang filem ni, aku rasa nak sedut ni sebab ko kata ada unsur lucah n SX

tak dapat sedut kita cari dvd, bukan payah haha

r i J a L said...

mcm aku ckp, aku dh tgk 2 kali.. 1st masa tgk tu mmg rasa mcm boleh la..

tp bila tang kita frust ni, bila tgk.. best jer.. layan jer..

hihihi... skadar hiburan.. pengubat jiwa lara..

Unknown said...

Jika hati sedang berduka banyak2kanlah berselawat, berzikir,tawakal dan redha dengan apa yg berlaku..

Setiap apa yang berlaku sudah tentu ada hikmahnya..klu hari ini anda kecewa kerana manusia...muasabah la dlm diri kenapa ada jadi begitu?? mungkin anda terlalu leka sampai melupakanNya...

Fikir2kan la sahabatku..hargaila hidupmu yg hanya sekali ini..

r i J a L said...

ada betul jugak.. tima kasih..