Sunday, June 21, 2009

...Fikirlah


ok.. lirik pilihan aku kali ni.. lagu dr bekas pelajar akademik fantasia yg antara menjadi di industri muzik skng ni, Aizat.. tranformasi dia lakukan selepas dia x lagi menjadi org AF, bermula ngan perubahan fizikalnya.. dan juga dianugerahkan kemampuan untuk mengubah sebuah lagu.. menjadikan dia antara penyanyi baru berbakat.. lagu dia, Fikirlah menarik perhatian aku pasal apa?.. hehe.. kena la ngan kisah aku dulu.. tp dulu itu dulu..

x de lagu baru yg aku nk ketengahkan.. layan lagu lama gak best.. hehehe..


Benarkah salah ku, lepaskan kamu
Kau duga ego ku, fahami diri ku begini
Tiada yang sama
Yang pasti kita semua berbeza
Kau fikirlah..

Tiada guna cipta sebuah cerita
Kalau kisah kita sementara
Rasa hati dan langkah mu
Membuat aku keliru

Tiada guna kita menderita
Sungguh semua tidur pun tak lena
Rasa hati dan kata mu
Tak lagi seperti dulu..
Kita pernah satu, aku dan kamu
Dulu itu dulu, masih di dalam ingatan ku
Kini berbeza
Namun masih ku harap kau bersedia
Oo.. mungkinlah, kau temu bahagia..

Tiada guna cipta sebuah cerita
Kalau kisah kita sementara
Rasa hati dan langkah mu
Membuat aku keliru

Tiada guna kita menderita
Sungguh semua tidur pun tak lena
Rasa hati dan kata mu
Tak lagi seperti dulu..
(Lepaskan semua mimpi mu
Tangis dan juga sayu mu
Kau fikirlah...)


Tiada guna cipta sebuah cerita
Kalau kisah kita sementara
Rasa hati dan langkah mu
Membuat aku keliru

Tiada guna kita menderita
Sungguh semua tidur pun tak lena
Rasa hati dan kata mu
Tak lagi seperti dulu..

Sungguh semua tidur pun tak lena
Rasa hati dan kata mu
Tak lagi seperti dulu..

Aku keliru
Aku keliruuuu....



No comments:

Powered By Blogger