Sunday, July 26, 2009

Setan Merah : Ane Haseyo


hoho.. apa kehai la plak cite MU ada plak bahasa Korea, hehehe.. ni sempena tour diorg ke timur dan bebaru ni, team favourite aku ni bertemu ngan satu kelab terkenal dr Korea, FC Seoul.. dlm kunjungan diorg di sana.. MUTV, melalui website diorg ada menunjuk satu babak menarik di mana Patrice Evra menemu ramah rakannya dr Korea, Park Ji-Sung.. no bad la English Ji-Sung kan.. Evra pun English dia x de la power mana pun..




dlm diorg dok interview tu, Evra menyoal soalan cepu emas pd Ji-Sung pd soalan akhir.. ni aku translated ke BM secara bersahaja..

Evra : Ji.. kenapa ko x berkenan ngan awek omputih?.. (ngah ha ha ha ha ha..) asyik awek Korea gak ko cari.. hah, jawab.. jawab..

Ji-Sung : (ngah ha ha ha ha..) sempoi la soalan hang.. bagus soalan tu.. hhmm.. aku pun x tau.. hhmmm...

Evra : diorg x reti masak masakan Korea kot..

Ji-Sung : x jugak bro.. ntah.. diorg x suka kat aku kot sebenarnya..

Evra : ehh.. diorg suka ko, tp ko yg jual mahal sgt bro..

Ji-Sung : ye ke?..

Evra : yeah..

Ji-Sung : ehh.. mana ada.. x de la..

Evra : ok nant kat Manchester, aku tunjukkan port baik punya awek² omputih kat sana..

Evra ngan Ji-Sung sambung gelak, ha ha ha ha.. gitu la lebih kurang translated nya.. hah.. siap satu entry utk malam ni.. hahahah.. apa yg best tgk depa dua.. walaupun berlainan latar belakang.. depa can go together gether... le melawak, leh gelak sama².. hahaha.. x de perbezaan warna kulit la.. kita serupa.. hehehe..



2 comments:

Unknown said...

best r translation tu..
haha..
sempoi gyla..

ni boleh masuk lawak antarabangsa kt jiwang neh..=p

r i J a L said...

hohoho.. tima kasih.. tu translate secara spontan jer tu.. x de kena mengena antara hidup dan mati..

wah wah wah..

Powered By Blogger