Wednesday, August 12, 2009

Asah bakat ngan Photoshop


tak aku sangka.. cempedak jd nangka.. hehehe.. minggu ni aku berjaya meng'upgrade' skil Adobe Photoshop aku selangkah lagi.. apapun, credit aku ucapkan pd Cikgu Sham - Penyelaras Bestari sekolah tempat aku bekerja dan juga rakan² sekerja iaitu Cikgu Azuan, Roslan, Yusman dan Amir.. depa ni antara penyumbang inspirasi aku dlm membuat langkah aku lebih jauh dlm photoshop ni..

utk web sek.. atas kepercayaan Cikgu Sham, disuruhnya aku buat Banner Web sekolah.. kat blog aku plak, ngan kreativiti yg aku ada.. tu la jd nya banner blog aku.. skil yg x seberapa tp bila tgk hasil dia mcm nk riuh sekampung, hahaha.. aku dulu mmg haram langsung x reti photoshop ni.. tp berkat nk belajar n ingin tahu.. skit² ilmu dia aku belajar..

2 comments:

Rjuna said...

fuh mantop tuh nih gua jeles ni

cantik menarik tertarik kau memang da bomb

r i J a L said...

berkat blaja skit2.. hehehe..

ko pun boleh jugak klu mau.. mana aku leh ajar.. aku kasi la tips dia..

Powered By Blogger