Saturday, February 28, 2009

Fast & Furious 4

antara filem yg aku tunggu untuk tontonan umumnya pd tahun ini (april ni tayangan start).. aku antara peminat siri filem fast & furious ni.. cite skit la kan masa memula tgk yg 1st tuh, masa tu aku blaja lagi kat universiti.. masa tu cite ni x pop+ular, x tayang kat wayang taraf blockbuster.. ingat lagi waktu tu, kwn aku baru blk dr pasar malam.. dia kata baru beli vcd cite (masa tu dvd mana ada lagi).. best katanya.. abis study, kitorg pun tercacak la depan PC utk tayangan larut mlm aritu.. perrgghh.. mmg layan beb jln cite dia.. kitorg time tu mmg giler kete.. mula bersembang itu ini hal kete..


file sequel ke-4 kali ni, aku x tau sgt jalan cite dia.. tp aku nantikan kembalinya vin Diesel dan Paul Walker dlm jln cite ni.. mesti happening nya.. 2Fast2Furious, The Tokyo Drift terdahulu pun x menghampakan aku, harap yg ke 4 ni pun sama gak la.. kali ini diarah oleh Justin Lin, pengarah sama digunakan sewaktu The Tokyo Drift rasanya x de masalah utk dia beri kesan yg sama utk filem kali ini.. ok.. korang leh layan trailer cite ni kat bawah yg aku embed dr youtube n myspace.. yeaahh, ''just like old time....''

Fast & Furious


No comments:

Powered By Blogger