Sunday, July 10, 2011

Botox Megan_Fox


Megan Fox, awek hot dulu dlm Transformers.. tp skng idok lagi.. si Rosie awekz Jason Statham tu lak amik alih.. skng ak nk cite ex-chick transformers ni hal nya dikaitkan ngan Botox.. sblm tu ak nk cite, ak bukan peminat.. cuma berita yg aku terbaca kat The Sun Uk ni.. menarik perhatian aku.. terutama gambar depa paparkan.. aku tau Botox ni, leh cucuk kat mana² celah muka kita.. jd utk buktikan yg dia x pakai Botox, dia twit kt tenet gmbr dia yg x de guna Botox tu.. skali tgk mcm guna gak..


cer tgk dua gmbr ni.. tang kerut dahi dia.. kerut dahi yg 1st tu.. aku try buat kat cermin, x jd pun mcm huruf 'n' tu.. heran aku.. yg 2nd pic tu biasa la..


mata ngan hidung dia pun aku rasa dh lain skit.. x tau la kot ak yg perasan lebih.. per pun.. tang bibir dia tu.. yg da best.. dia ni nk jd Angelina Jolie dh aku rasa.. syg, dia bukan lagi ngan Transformers.. : )

No comments:

Powered By Blogger