Friday, July 8, 2011

Dark of the_Moon



hah, dh tgk citer Dark of the Moon?.. siri francais Transformers yg dinantikan peminat depa sluruh pelusuk dunia.. ak antara peminat depa.. mmg terbaik filem kali ni.. x menghampakan pd aku.. x tau la pd hangpa lak.. klu aku, aku kasi 5* pd filem kali.. aku puas tgk, x de rasa monyok jer time tgk tu, enjoy..



permulaan citer ni, aku dh teruja masa tu.. depa kaitkan perlumbaan menjejaki ke angkasa lepas antara USA n USSR time perang dingin dulu.. ke bulan adalah antara matlamatnya.. Micheal Bay mmg pandai gabungkan antara '
realiti' dan jika transformers wujud pd masa tu.. idea Apollo ke bulan, JF Kennedy, USSR.. aku suka idea tu walaupun tu bukan fakta sebenar, tp itu adalah imaginasi mereka reka dlm produksi Transformers..



dan lagi, imaginasi Mick Bay tentang trajedi Chernobyl ngan decepticon juga aku suka.. mcm kena² jer hal trajedi tu.. menjadi manusia sbgi balaci depa, decepticon dh pandai guna istilah 'musuh dlm selimut' - ajen pd decepticon.. introduction, udah robot cacing tanah dh.. haha..

yg last, kat chicago udah mcm filem - War of the World & Skyline.. haha.. tp aku x kisah, robot² smua mmg alien pun.. mmg x lari dr elemen mcm tu.. aku enjoy.. manusia berjuang dulu sblm autobot dtg pun, aku suka.. depa dh cerdik dan happening.. ada team sniper tembak mata, letak peledak pd kaki robot² decepticon, unit yg terbang dr udara tu apa nama ntah.. huuu layan beb..



haha, kome mesti ingat teman ni lebih² ngan Transformers.. x pa, aku ngaku.. aku mmg suka citer Transformers ni.. smua la, dr katun dia dulu².. filem depa.. mmg aku layan dan hayati ngan baik.. aku x de masalah.. my favorite.. haha..

bawah ni concept art utk DotM.. beberapa watak baru diperkenalkan..


Autobots



Decepticons


No comments:

Powered By Blogger