Wednesday, March 4, 2009

cAmELiA

Camelia ini bukan dr Sweet Charity.. Camelia ini juga bukan anak Puan Kamariah yg duduk area Shah Alam sana.. hahaha.. apa aku ckp ni..

wokeh geng smua.. kali ini aku nk post satu lirik lagu yg berjaya menarik perhatian aku.. lagu yg dinyanyikan oleh Irwansyah.. aduh, lagu baru dia kali ni yg tajuk dia 'ku tunggu janda mu' mmg aku x leh terima.. mcm tu pun leh jadi tajuk lagu dia.. hehehe mgkn kreativiti terlampau sgt kot..

dan lagi, apasal la kat indon ni byk benor buat lagu berbau skandal yek.. teman tapi mesra, kekasih gelap ku, Sephia.. Irwansyah-Camelia pun sbuah lagu skandal yg liriknya secara terang menceritakan pujukan si lelaki pd bekas kekasihnya agar melupakan dia..


Camelia... maafkanlah aku
Karena ku tak bisa temani tidur mu
Camelia... lupakanlah aku
Jangan pernah lagi kau temui aku

Kau... wanita terhebat
Yang pernah singgah di hati ku
Kau... wanita yang tegar
Aku mohon lupakan aku

[*]
Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Mungkin di suatu saat nanti
Kau temui cinta yang sejati

[**]
Sudah cepat lupakanlah aku
Jangan pernah ungkit masa lalu
Ku takut kekasih ku pun tahu
Kau pernah menjadi simpanan ku

Camelia…

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hati ku

Back to [*][**]

Back to [**]

Camelia…

4 comments:

Unknown said...

ade mkne ke ni krul?
he he..

r i J a L said...

x der makne nyer..

hujan emasdi negeri org..
hujan batu di negeri sendiri..

hehehe... x der kena mengena pun..

Unknown said...

sedih juga kan jalan cite lagu ni...bila dah tak suka macam2 la nak di buat u..

r i J a L said...

hhmm.. tol tu.. pe nk buat..