Sunday, March 8, 2009

Zawazi - Di Setiap Nafas Ku

Ok, skali lagi aku post lirik lagu utk kali ini, lagu kali ini bertajuk di setiap nafas ku nyanyian pendatang baru Zawazi.. mulanya aku pun x tau wujudnya penyanyi bernama Zawazi ni.. sama sitausi bilamana lagu Sonata Musim Salju bermain di corong radio tp org blur sapa la mamat yg nyanyi lagu tu iaitu Hazami.. klu korg nk tau lebih lanjut info tentang penyanyi ini, korg leh guna google n search aje guna nama dia, akan menunjuk profile dia melalui laman Myspace..

memula aku dgr lagu ni, aku ingatkan lagu lama.. sbb melodi dia.. mmg nampak lentok melodi 90an.. aku mula dgr melalui rakan sekerja aku kat sekolah yg selalu dgr melalui laptop dia, Cikgu Roslan.. memula aku x suka lagu ni, pas tu bila asyik dgr n tanya dia.. baru tau lagu ni adalah lagu baru.. apa lagi, mencari la aku lagu ni.. hahaha... lagu ni mmg lain la dr lagu balada era skng mcm dr penyanyi Kaer, Imran Ajmain, Faizal Tahir n seangkatan.. sbb melodi dia yg ketara sangat n lirik dia yg mmg nampak lama (lirik mcm lagu era 90an).. lagu ini gubahan dr Rosli Ahmad.. ok jom layan lirik dia plak..

di setiap nafas ku.. yang ada hanya kamu..
dan di tiap penjuru.. di situlah wajah mu..
jadi penyeri kalbu.. penyembuh luka ku dulu..
aku.. rindu kepada mu..

bukan hanya ungkapan.. atau madah hiasan..
diserah keikhlasan.. kejujuran..
sudilah kau terima.. diri ku seadaanya..
moga.. kita 'kan bahagia..

segunung emas dan permata..
pasti tiada berharga..
andai.. kita tidak bersama..
meski sedetik bersama mu..
ternyata berharganya bagi ku..
jadi kenangan seumur hidup ku...

[c/o]
pasti ku genggam erat..
dengan seluruh kudrat..
cinta mu 'kan terpahat..
ku jadikan azimat...

takkan ku lepaskan lagi..
cinta mu yang nyata suci..
moga ia 'kan abadi..
di bawa ke sana nanti..

repeat c/o

di setiap helaan.. nafas yang ku hembuskan..
diserah keikhlasan.. ketulusan..
sudilah kau terima.. diri ku seadaanya..
moga.. kita 'kan bahagia..

repeat c/o

5 comments:

Anonymous said...

memang best pun lagu ni............

Anonymous said...

takkan lirik je bro, mp3 takda ka? haiya

r i J a L said...

woo mau ka itu mp3...

dont wory, special delivery jugak sampei.. wokeh..

Ejoy said...

to Krul... letakla mp3 kat blog ko tu... bleh la aku sedut at least aku bleh dgr samada best ke tak... heheheheh

r i J a L said...

woo.. ada lagi permintaan.. dont wory.. another special delivery coming soon..

mamak.. teh tarik satu kureng manis..

Powered By Blogger