Monday, March 16, 2009

Kem Kepimpinan


ok smua.. kali ni aku nk cite skit tentang aktiviti tempat keje, sekolah aku bebaru ini.. kem motivasi kepimpinan diadakan utk murid² nya bagi yg memegang jawatan penting di sekolah seperti pengawas sekolah, pengawas perpustakaan.. kem ni dijalankan di satu tempat yg agak best gak bagi aku.. kem yg diberi nama Seri Raudhah, Gombak ni dkt area UIAM n Lebuhraya Plus KL-pantai timur.. huuu.. leh kira, masih terpelihara lagi la kawasan dia ngan keindahan alam.. masa mcm ni la aku nak utk release tensen n menikmati keindahan alam.. hehehe..


murid² diberikan motivasi dan keilmuan daya kepimpinan bg persediaan mereka memimpin kwn² mereka yg lain.. dengan ini moga makin terserlah sifat pemimpin dan ketokohan masing².. itu la yg diharapkan dan matlamat pihak sekolah terutama cikgu² diorg sendiri bg murid² ni smua.. dan lagi, ni la kelebihan nya bila aku berpeluang bekerja dlm aliran pendidikan.. klu sekolah tu ada aktiviti luar mcm ni leh la aku join sekaki.. klu duduk kat tempat lain mana mungkin ada pluang mcm ni nk ikut aktiviti luar.. huuu...

No comments:

Powered By Blogger