Sunday, March 8, 2009

PDRM Hot Pursuit

baru² aku ada dpt satu mel menyatakan yg Polis DiRaja Malaysia akan menerima beberapa buah kereta Mitsubishi Lancer Evolution X.. perghh... memandangkan saban hari asyik kuar jer kete meningkat prestasi di pasaran, nampaknya PDRM melangkah setapak dlm menyaingi dan meningkatkan prestasi kereta peronda mereka.. dikatakan kereta peronda Evo 10 ini akan ditempatkan dan tumpuan operasinya pd jalan² lebuhraya sekitar Malaysia tidak lama lagi..


nampak gaya, para pemandu kereta berenjin tinggi sperti BMW, Mercedes Benz mahupun hot import tuner mcm Skyline, Fairlady, RX8 dan seangkatannya akan mula diburu bayangan kekuatan Polis Peronda PDRM (Helang).. boleh la diorg melupakan hajat mereka meng'ayam-ayam'kan kete Polis terdahulu mcm Waja n Perdana..

2 comments:

Anonymous said...

Terer polis translate kan

HELANG LEBUHRAYA POLIS hahaha patut POLIS-Helang Lebuhraya

stiker tak lawa beb, dah mcm sheriff aku tgk bintang dia

r i J a L said...

hohoho.. aku setuju sticker tu x brapa nk best.. nampak mcm kete mainan jer kan..

kasi la garang skit yer dak.. nama pun kete garang, Evolution X.. x per la.. sapa yg anggota polis yg brtuah tu yer dpt merasa Evo.. aku pun nk jd polis peronda klu gitu..